ӨЗІНДІК БАҒАЛАУДАН ӨТУ ҚОРЫТЫНДЫСЫ
АЛМАТЫ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
ӘУЕЗОВ АУДАНДЫҚ
Жеке шектеулік серіктестігі «Байтемировы»балабақшасы
ӨЗІНДІК БАҒАЛАУДАН ӨТУ
ҚОРЫТЫНДЫСЫ
Алматы қаласы-2021 жыл
Мазмұны:
- Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы
- Мамандар құрамын талдау
- Тәрбиеленушілер контингенті
- Оқу-әдістемелік жұмыс
- Оқу-тәрбиелік жұмыс
- Оқу-материалдық активтер
- Ақпараттық ресурстар және кітапханалық қор
- Тәрбиеленушілердің білімін бағалау
- Ғылыми-зерттеу жұмысы
- Педагогикалық ұжымының жұмысына ата-аналардың жауап
берген сауалнамаларының талдауы.
- Өзіндік бағалау нәтижелерін қорытындылау.
- Қосымша -
- Қосымша -
- Қосымша -
- Қосымша -
- Қосымша -
- Қосымша -
- Қосымша -
Жеке шектеулік серіктестігі «Байтемировы»балабақшасы
өзіндік бағалауды өткізу туралы
Бұйрық №72
09.12.2021ж.
«Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитеті төрағасының 2021 жылғы 10 қыркүйектегі № 700 бұйрығы негізінде
БҰЙЫРАМЫН:
1.Жеке шектеулік серіктестігі «Байтемировы»балабақшасы 2021 жылғы 20-24 желтоқсан айының аралығында өзіндік бағалау өткізіліп,
балабақша сайтына салынсын.
2.Жеке шектеулік серіктестігі «Байтемировы» балабақшада өзіндік бағалауды өткізу комиссиясының төмендегі құрамы бекітілсін:
1. Аттестаттау комиссиясының төрайымы:Байтемирова К.Д - меңгеруші
2. Аттестаттау комиссия төрайымының орынбасары- Калдыбаева Ғ.Г- әдіскер
3. Комиссия мүшесі: -Сембаева Ж.С- кәсіподақ ұйымының төрайымы
4. Комиссия мүшесі: -Қуандыкова Н.С -тәрбиеші
Осы бұйрықтың орындалуын өз құзырымда қалдырамын.
Меңгеруші: _____________ Байтемирова К.Д
Алматы қаласы Әуезов ауданындағы
Жеке шектеулік серіктестігі «Байтемировы»балабақшасы
өзіндік бағалау нәтижесінің қорытындысы
- Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы
Ғимарат түрі - 2 қабатты.
Жер көлемі -0,07 га.
Ғимарат көлемі -480
Жоба қуаттылығы – 75 орын.
Оқыту тілі – қазақша
Қазіргі таңда балабақшада 4 топ жұмыс істейді. Тізім бойынша-75 бала тәрбиеленуде. Әр топ балалардың жас ерекшелігіне сәйкес топтастырылған.Балабақшаның жұмыс уақыты: дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма күндері - сағат 8:00-дан 18:00-ға дейін. Демалыс күндері:сенбі жексенбі. Балалар үшін музыка залы, медициналық кабинет, әдістемелік кабинет, ашық спорт алаңы, баланың жас ерекшелігіне, заман талабына сай жабдықталған топтар бар. Сондай-ақ асхана, кір жуатын, кір үтіктейтін бөлмелері жыл бойы қызмет көрсетеді. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 17.08.2017жылғы №615 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі ұйымдарға және сәбилер үйлеріне қойылатын санитариялық – эпидемиологиялық талаптар» бойынша санитариялық қағидалары мен нормаларына сәйкес, балабақша ауласында балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты қажетті құрал-жабдықтармен қамтылған серуен алаңдары бар. Педагогикалық ұжымның оқу-тәрбие жұмысы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті мемлекеттік стандартына 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 ҚРҮҚ өзгерістер енгізу туралы ҚР Білім және ғылым министрінің 05.05.2020 № 182 бұйрығы, Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына өзгерістер енгізу туралыҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 12 мамырдағы № 195 бұйрығы, Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығына сәйкес ұйымдастырылады.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңартылған мазмұны:
-өтпелі тақырыптар негізінде құрастырылған перспективалық жоспар:-апталық циклограмма:
-Мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесінің тиімділігі, сондай- ақ баланың даму динамикасы туралы ақпарат алу үшін диагностика негізінде үлгілік бағдарламаның мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізіледі (бастапқы қыркүйек айында, аралық-қаңтарда және қорытынды - мамыр айында).
Балабақшада халық педагогикасы элементтерін ұлттық тәрбие мен жүйелі түрде кеңінен пайдаланады. Халқымыздың ауыз әдебиетін, тұрмыс-тіршілігін, салт-дәстүрін өндіре отырып, имандылық, әдептілік, елді, жерді сүю, ата-ананы сыйлау т.б халқымызға тән адамгершілікке тәрбиелеу барысында жұмыс жүргізіледі.
Балалардың ойлау қабілетін, шығармашылығын жан-жақты дамыту үшін психологиялық тренингтер, релаксация, жобалау, әңгімелесу әдістері қолданылады. Оқу тәрбие жұмыстарында алгоритм кестесі, жеке және дербес жұмыстар, интерактивті оқыту шараларын пайдаланып отырамыз. Балалар үшін оқулықтар, дидактикалық құралдар жеткілікті. Дамытушы ойындар, дидактикалық, мазмұнды-рөлдік ойындары, қимылды, ұлттық ойындар арқылы балалардың қызығушылығын, шығармашылығын дамытамыз.Мектепке дейінгі ұйымда экологиялық микроклимат құру үшін көгалдандырылып, гүлді алаңқайлар, шыршалар, отырғызылған. Балабақшаның медициналық бөлмесі керекті жабдықтармен қамтамасыз етілген. Қызмет көрсету сапасы жоғары дәрежеде. Балабақшада тазалық- гигиеналық тәртіп сақтау талапқа сай жоғарғы деңгейде жүргізіледі. Күн тәртібі және балалардың тамақтану барысы, дәрумендендіру үнемі сақталған. Жұқпалы аурулардан сақтану, болдырмау шаралары және сауықтыру-шынықтыру жұмысы жоспарлы жүргізілуде.
Балалармен оксалин майын мұрынға жағу және жұқпалы аурулардың алыдн алу шаралары уақытылы жүргізіледі. Жыл бойы «С» витамині тағамға қосылып және нәрлеу мен жеміс-жидек шырындары үнемі беріледі. Балабақша медбикесі шынығу жұмыстары бойынша бақылау жүргізіп, ата-аналарға баласының жағдайы туралы хабардар етіп, пайдалы кеңестер береді. Балабақша қызметкерлерінің денсаулық кітапшаларын қадағалап, уақытылы медициналық тексеруден өткізіп отырады.
Балалар балабақшаға төмендегі құжаттар бойынша қабылданады.
Балалардың жеке құжаттары:
1. Бала денсаулығының паспорты;
2. № 63түрі;
3. № 26 түрі;
4. Балабақшаға жолдамалары;
5. Туу туралы куәліктің көшірмесі;
6. Ата-аналарының жеке куәлік көшірмесі;
7. Ата-аналармен келісім шарты.
Балабақшадағы оқу тәрбие жұмысын жақсартуда педагогикалық кеңестер, семинарлар, кеңестер және іс шаралар өткізіліп тұрады. Жас мамандармен кеңестерді жан-жақты қызықты өткізумен қатар заман талабына сай әдістемелік бағыт- бағдар беріліп отырады. Педагогтармен әдістемелік жұмыстың әртүрлі формалары (кәсіби байқаулар, біліктілік көрмелер, ашық оқу қызметтері) ұйымдастырылып тұрады. Оқу қызметінде мультимедия, бейнематериалдар , ойындар және әр түрлі технологиялардың элементтері қолданылады. Балабақша ата-аналармен жылдық жоспарға байланысты тығыз жұмыс істейді. Топтар заман талабына сай заттық дамытушы орталықтарына бөлініп, көркем безендірлген және ақпараттық технологиялармен, әдістемелік кітаптармен, ойыншықтармен жабдықталған.
Балабақша қажетті мамандармен қамтылған. Қызметкерлерді жұмысқа қабылдарда төмендегідей құжаттарды талап етіледі.
Қызметкерлердің құжаттары:
- Еңбек келісім шарты;
- Еңбек кітапшасы;
- Жеке тұлға қағазы;
- Диплом көшірмесі (нотариалды куәландырылған);
- Жеке куәлік көшірмесі;
- Санитарлық кітапшасы;
- Сотталмағаны туралы анықтама.
- Дәрігерлік-әлеуметтік саулық наркологиялық орталықтан анықтама
- Психикалық сауықтыру орталығынан анықтама
- Зейнетақымен қамсызданумен келісім шарт (көшірме)
ЖШС«Байтемировы»балабақшасы ұжымының жеке іс-топтамасында барлық қажетті құжаттар (жеке іс-қағазы фотосуретімен, өмірбаяны, диплом көшірмесі, еңбек шарты, біліктілік дәрежесінің куәлігі, жеке куәлігінің көшірмесі, дәрігерлік-әлеуметтік саулық наркологиялық орталықтан анықтама, психикалық сауықтыру орталығынан анықтама, зейнетақымен қамсызданумен келісім шарт (көшірме)) жинақталған. Тәрбиешілердің және қызметкерлердің жеке еңбек кітапшасы мен жеке іс-құжаттары сейфте сақталады. Балабақшаның барлық қызметкерлерімен әр уақытта техникалық қауіпсіздік жөнінде нұсқаулар өткізіліп, тиісті нұсқаулық журналдарына тіркеліп отырады. Балабақшаның қызметкерлері өздерінің лауазымдық міндеттерімен және мекеменің ішкі тәртіп ережелерімен таныстырылған. Педагог мамандарды тіркеп отыратын кітап және бұйрық кітабы бар. Бұйрық кітабы мемлекеттік қазақ тілінде жүргізіледі. Құжаттарды тіркеу және қайтарып беру жұмыстары қатаң түрде жүргізіліп отырады. Мамандарды толықтыру, сапалық құрамының құжаттары мен сандық құрамына талдау жұмыстары жүргізілуде. Мектепке дейінгі ұжым педагогикалық мамандармен толық қамтылған.
Сондай-ақ балабақшада ата-аналармен мектепке дейінгі мекеме арасында келісім-шарт жасалынған. Келісім-шарттың мақсаты: Ата-аналар мен ЖШС «Байтемировы»балабақшасы байланысты анықтайды және бала өмірін қорғау мен денсаулығын сақтау, балаларды тәрбиелеу және оқыту .ҚР 27.07.2007ж. №319 Білім туралы Заңының 30 бабы, ҚР Білім және ғылым министрінің 31.10.2018ж. №604 бұйрығы (өзгерістер №182 05.05.2020ж.) мен мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын басшылыққа ала отырып, бір жағынан ЖШС «Байтемировы» балабақша меңгерушісі, екінші жағынан ата-ана осы келісім шартқа қол қояды.
Келісім-шарт төмендегідей бөлімдерді құрайды:
1. Келісім шарт мәні;
2. Екі жақтың міндеттері;
3. Мектепке дейінгі ұйым құқылы;
4. Ата-ана құқылы;
5. Өзге де жағдайлар.
Өзіндік бағалау барысында мекеменің ішкі тәртібінің іс-әрекеттерін анықтайтын құрылтайшы құжаттардың бар екендігі тексерілді.
Мектепке дейінгі мекеменің ішкі тәртібін реттеуші төлқұжаттары:
- Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы куәлігі, Алматы қаласының Әділет Департаменті, тіркеу №89743-1910-МК,
- Алматы қаласы 27.08.2015 жыл;
- Бизнес сәйкестендіру (БСН): №150840022683;
- Алматы қаласы Білім басқармасының «Жеке шектеулік серіктестік «Байтемировы» балабақшасы Жарғысы БСН 1508840022683 тіркелген күні 27.08.2015 жыл, Алматы қаласы Әкімдігінің 07.08.2008 жылғы
- № 4/631-96 қаулысымен бекітілді;
- Техникалық төлқұжат № 6/89082. 28.09.2016жыл;
- Тұрақты жер пайдалану құқығын беретін акт, кадастрлық №002151317773
- Мемлекеттік білім беру және мемлекеттік медициналық қызметпен лицензия, берілген күні 19.10.2015 жыл, лицензияның әрекет мерзімі – шектеусіз.
Мекеме атауы | Мекен-жайы | Телефондары | Пошталық индексі |
Жеке шектеулік серіктестігі «Байтемировы» балабақшасы | Әуезов ауданы Алтын бесік Ықшам ауданы, №189 үй | 7272 226-09-11 |
2. Мамандар құрамын талдау
Сапалы білім мен тәрбие беру мектепке дейінгі мекеме жұмыстарының тиімділігі және даму көрсеткіштері. Оны жүзеге асыру үшін ең алдымен педагог мамандарының қызметі, дамуы. Сондықтан да, педагогикалық менеджмент негізінде құрылған басқару қызметінің басты бағыттарының бірі ретінде педагогтардың мәртебесін көтеру, олардың кәсіби шығармашылық деңгейлерін арттыруға деген мотивация тудыру, өзін-өзі жетілдіруге ынталандыру болып табылады. Басқару қызметінде педагогикалық менеджмент негіздемесінде педагогтардың мәртебесін көтеру ғана емес, мақсаты тұрақталып ынтымақтастықпен жасалынып, жететін жетістіктерге бағытталған. Ұйымдастыру түрлерін жетілдіріп, бірлесе технологиялық шаралар мен ережелерді сақтай отырып, барлық педагогтарға қолайлы жағдайлармен қамтамасыз ету. Білім беру үрдісінің өнімділігін барынша арттырып, жаңа көзқарастардың тууына арналған жүйелі жұмыстардың арқасында балабақша ұжымында сапалық өзгерістерге қол жеткізілді.
Тәрбие мен оқыту процесі Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес жүргізіледі. Білім беру салаларында, оқу қызметінде көлемінің тепе-теңдігі сақталған. Бала құзіреттілігін қалыптастыру - білім беру қызметінің бағыты болып табылады. Мектепке дейінгі мекеме педагогтарының бірлескен іс-әрекеті балалардың дербестік даму кеңістігін, шығармашылығының басталуын қалыптастырады. Мектепке дейінгі мекеме педагогтарының ұжымды ынталандыру жүйесінде жеке өзіндік дамуы және дербестік шығармашылық әрекетіне бағытталған. Мұның өзі жаңа даму жүйесіндегі жеке тұлғаның дамуы және педагогикалық қызметінің жоғары сапалық көрсеткішін көрсетеді. Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешілері мен педагог мамандар өзінің шеберлігін үнемі арттырып отырады. Біліктіліктерін жетілдіру үшін, озық іс тәжірбиелі мамандардан тәлім алады. Семинарлар, тренингтер, педагогикалық кеңестер, әдістемелік бас қосулар өткізіледі. Қалалық білім беру жүйесі мамандарының біліктілігін арттыру институтында жоспарланған кестесіне сай курстық дайындықтардан өтеді. Бүгінгі педагог - кәсіби ізденуші, зерттеуші, өз бетінше шығармашыл, әдістемелік теориялық ойлау қабілеті жоғары, ерекше ынта-ықылас, серпінмен, қызығушылықпен, құлшыныспен, ұжыммен бірлескен әрекеттер құра алатын мамандар. Сонымен қатар, өз білімін көтеру бағыты бойынша белсенді түрде жұмыс жүргізіледі. Алдыңғы қатарлы озық педагогикалық іс – тәжірибесін арттыруға жағдай жасалынған.Төменде педагогикалық ұжымның сапалық құрамындағы өзгерістер көрсеткішін келтіріп отырмыз.
Мектепке дейінгі ұйымда штаттық кестеге байланысты қызметкелер саны- 17 оның ішінде педагогтар саны –5 әкімшілік -1
Оқу жылы | Педа- гог саны | Жоғары | Арнаулы-орта | ||||||
Мектепке дейінгі | % | Педагогикалық | % | Мектепке дейінгі | % | Педагогикалық | % | ||
2019-2020 | 6 | 4 | 66 | 2 | 7,5 | ||||
2020-2021 | 6 | 5 | 83 | 1 | 7,5 | ||||
2021-2022 | 6 | 5 | 83 | 1 | 7,5 | ||||
Педагогикалық мамандардың білім беру сипаттамасындағы өзгерістер
Оқу жылдары | Жоғары білім | Арнаулы орта | Сырттай жоғары оқу орнында оқиды |
2019-2020 | 6 | - | - |
2020-2021 | 6 | - | - |
2021-2022 | 6 | - | - |
Педагогикалық ұжымды басқара отырып, әрбір педагогтың жетістіктерін жүйелі бағалау, бүкіл ұжымның бағалай білуіне қол жеткізу үлкен маңызға ие.
Тәрбиешілер мен педагогтарды базалық білімі туралы мәлімет
Жылы | Білім беру ережесіне сәйкес келетін базалық білімі бар педагогтар | Білім беру ережесіне сәйкес келетін базалық білімі жоқ педагогтар |
2021 | 6 | - |
Педагогтардың білім көрсеткіші
Педагогтар жайлы мәлімет
№ | Аты-жөні, туылған жылы, лауазымы | Жұмыс өтілі | Білімі, оқу орны | Бітір-ген жылы | Мамандығы | Санаты, алған жылы | ||
барлығы | педагоги-калық | осы мекемеде | ||||||
1 | Байтемирова Камила Дастановна Меңгеруші | жыл | жыл | жыл | Жоғары Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық институты | «Педагогика және психология» | Бірінші жоғары | |
2 | Калдыбаева Ғалия Галымжановна Әдіскер | 7 жыл | 7 жыл | 7,5 ай | «Педагогика және психология» Алматы мемлекеттік университеті 2000 жыл | «Педагогика және психология» | Бірінші жоғары | |
3 | Сембаева Жанар Балтабекқызы
Тәрбиеші | 7,2 жыл | 7,2 жыл | 7,5 жыл | Жоғары Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті | 2015 | Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу | Санат сыз |
4 | Тұрсынқожа Диана Еркінқызы 20.03.1997 жыл Тәрбиеші | 6,2 жыл | 6,2 жыл | 4,2 жыл | Жоғары Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті | 2019 | Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу | Санат сыз |
5 | Аканова Сауле Муратовна 09.02.1986 жыл Тәрбиеші | 6,3 жыл | 6,3 жыл | 1 жыл | ҚМКК.М.О Әуезов атындағы Семей педагогикалық колледжіне түсіп 20077 жылы осы колледждің «Шетел тілі қосымша ,Шағын комплек тілі мектепте оқыту» | 2004 | Ағылшын тілі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі | Санатсыз |
6 | Қуандыкова Нұргүл Султанмахмутқызы | 10,6жыл | 10,6 жыл | 1,3 жыл | М.Ауезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті | 2015 | Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу | Санат-сыз |
Педагогикалық ұжымның жас құрамына қарай талдауы
20-30 жасқа дейін | 30-40 жасқа дейін | 40-50 жасқа дейін | 50-60 жасқа дейін |
5 | 1 |
Біліктілік санаты бойынша педагогтар құрамы
Оқу жылы | Жоғары санаты | Бірінші санаты | Екінші санаты | Педагог-модератор | Педагог-сарапшы | Педагог-зеттеуші | Санатсыз | |||||||
2019-2020 | 6 | - | - | - | - | - | - | |||||||
2020-2021 | 6 | - | - | - | - | - | - | |||||||
2021-2022 | 6 | - | - | - | - | - | - | |||||||
Педагогикалық ұжымның жылдық жұмыс көрсеткіші
Педагогикалық ұжымның қызметіндегі бұл бағыт көп салалы және педагогты шығармашылық еңбекке деген құштарлығын арттыру, ұжымның мәртебелік жағдайын арттыру үшін маңызды болып табылады. Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе кеңістігінің үлкеюін бірнеше аспектілерден көруге болады. Сонымен қатар бейімделген бағдарлама бойынша мектепалды даярлық тобының педагогтары жұмыс жүргізу кеңістігін жүзеге асыруда.
Мектеп жасына дейінгі баланың жан-жақты дамуына әсер ететін, балабақша қабырғасында қолданылған педагогтардың заманауи талапқа сай, жаңа инновациялық технологиялармен еңбек етуі, прогрессивті тәжірибесі біздің жетістігіміз болып табылады.
- Тәрбиеленушілер контингенті
Жеке шектеулік серіктестік «Байтемировы»балабақшасы
ҚР 27.07.2007ж. №319 Білім туралы Заңы, Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті мемлекеттік стандартына 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 ҚРҮҚ өзгерістер енгізу туралы ҚР Білім және ғылым министрінің 05.05.2020 № 182 бұйрығы, Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына өзгерістер енгізу туралыҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 12 мамырдағы № 195 бұйрығы, Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығына өзгерістер енгізу туралыҚР Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 қыркүйектегі № 412 бұйрығы, жылдық жоспар, мектепке дейінгі даму концепциясы, оқу әдістемелік құжаттар басшылыққа алынады.
Балабақша қызметінің маңызды түрінің бірі болып балаларды мектепке дайындау болып табылады. Осы бағыттағы мақсаттарға қол жеткізу және 5-6 жастағы балаларды мектепке дайындау процесіне жоғары дәрежеде қамту мақсатында жыл сайын мектепалды даярлық тобы жұмыс істейді.
Соңғы үш жылдағы балабақшаны бітіріп мектепке қабылданған балалар саны
Жылдар | Балабақша түлектері | |||
Түлектер саны | % | Үлгерімі | % | |
2019-2020 | 18 | 90% | орташа | 95% |
2020-2021 | 15 | 75% | орташа | 96% |
2021-2022 | 16 | 66% | орташа | 98% |
Соңғы үш жылдағы балабақшадағы тәрбиеленген балалар саны
Жылдар | Балабақшадағы балалар | Ұлтына қарай | ||||
Жалпы балалар саны | Ұл бала | Қыз бала | Қазақ | Орыс | Өзге ұлттар | |
2019-2020 оқу жылы | 60 | 35 | 25 | 60 | - | - |
2020-2021 оқу жылы | 60 | 33 | 27 | 60 | - | - |
2021-2022 оқу жылы | 60 | 28 | 25 | 60 | - | - |
2019-2022 оқу жылдарында балабақша қызметкерлері балаларды оқыту мен тәрбиелеуде көптеген жетістіктерге жетті. Балалардың денсаулығын сақтау, тілдік-коммуникативті, танымдылық, шығармашылық және әлеуметтік құзыреттілігінің дамуына, кешенді - сауықтыру шаралары және балаларды мектепалды сапалы даярлау бойынша жұмыс жасады.
4. Оқу-әдістемелік жұмыс
Мектепке дейінгі білім беру ұйымының жылдық жоспары, ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы, базалық оқу жоспарындағы әрбір жас кезеңдеріне арналған оқу жүктемелері мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының ережелеріне сай жасалынған. Оқу жүктемесіне 5 білім беру саласының мазмұны кіреді: «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет». Мектепке дейінгі ұйымда білім және тәрбие беру үрдісі Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Білім туралы» заңына сәйкес іске асырылуда.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын қолдану барысы, балалардың денсаулықты сақтау, тілдік- коммуникативті, танымдылық, шығармашылық және әлеуметтік құзыреттілігінің дамуына бағытталған.
Жылдық міндеттемелер
Оқу жылдары | Жылдық міндеттемелер |
2019-2020 |
|
2020-2021 |
|
2021-2022 |
|
Мектепке дейінгі ұйым мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын енгізу барысында инновациялық әдіс-тәсілдерді кеңінен қолдану жеткіншек ұрпақтың саналы да, сапалы білім алуының бірден-бір шарты болып табылады.
Мектепке дейінгі ұйымдағы аттестаттау екі кезеңнен тұрады: бірінші кезең – өзін-өзі бағалау; екінші кезең – аттестаттау комиссиясының жұмысы. Алғашқы бағалау мектепке дейінгі ұйымда әкімшілік, қызметкерлер және ата-аналармен іске асырылады. Өзін-өзі бағалау барысында төмендегідей жұмыстар іске асырылды; топтардың жалпы жағдайын бақылау, ата-аналармен сауалнамалар жүргізу, құжаттарды талдау. Өзін-өзі бағалаудың ең негізгісі топтардың жалпы жағдайын бақылау арқылы іске асырылды. Өзін-өзі бағалау барысында күн тәртібі сақталып, тәрбиешілер мен мамандар балалармен оқу- тәрбие жұмыстарын жүргізу барысында дамытушы, дидактикалық, логикалық ойындарды, ойын әдіс-тәсілдері мен ойын жаттығуларды кеңінен қолданды. Балабақшамызда педагог-мамандардың кәсіби шеберліктерін дамытуға, шындауға бағытталған іс-шаралар (педагогикалық кеңестер, ашық оқу қызметтері, семинар, кеңес, тренингтер) жоспарға сай өткізіледі.
«Денсаулық» білім беру саласы бойынша 2021 жылдың бірінші жарты жылдық міндеттемесіне сай бағдарламалық талаптар ойдағыдай өз шешімін тапты. Мақсаты – балабақшада баланың денсаулығын сақтаудың,
салауатты өмір салтын ұйымдастыру мен бала денсаулығын шыңдаудың мүмкіндіктерін қарастыру болып табылады. Соған орай денсаулық білім беру саласы бойынша балабақшамызда шынықтыру жұмыстары ойдағыдай жүзеге асырылды. Педагогтар дәстүрлі әдістер мен дәстүрден тыс құралдарды қатар қолданды. Санаториялық балабақша болғандықтан, балаларды сауықтыру мен шынықтыру жұмыстарына көп көңіл бөлінеді.
Дене шынықтыру оқу қызметі барлық топтарда мемлекеттік стандартқа сай өткізілуде. Жаз айларында жалаң аяқ жүру, сусындар мен шырындар ішу, дене шынықтыруды таза ауада өткізу, спорттық жарыстар мен ойын-сауықтар ұйымдастырылды. «Тазалық – денсаулық кепілі», «Күшті, батыл және үлкен боламын», «Дені саудың – жаны сау!». «Теңіз асты әлеміне саяхат» атты тақырыптарда ашық оқу қызметтері өткізілді. Оған қоса «Қош келдің, Алтын күз» , «Қазына іздеу» денсаулық күндері мен «Жүзден жүйрік,мыңнан тұлпар» дене шынықтыру мерекесі өткізілді.
Өздігінен қозғалу белсенділігіне келсек, кіші, ортаңғы топ балалары кейбір қимылдарды үлкендердің көмегімен орындаса, ересектер және мектепалды даярлық топ балалар өздері орындап, спорттық жаттығуларды, әр түрлі қимыл-қозғалыс ойындарын өздері жүргізе алады. Балабақшадағы дене тәрбиесінде халық педагогикасының элементтері пайдаланылып, ұлттық ойындар ойнауға балалардың қызығушылығын арттырып отырады.
«Қатынас» білім беру саласы бойынша бағдарламаның барлық бөлімдерінің ауызша қатынастың алуан түрлі құралдарын ,дыбыстарды анық айтуды, өз ойын толық сөйлемдер құру мүмкіндіктері меңгертілді. Тілдік даму құралдары мүмкіндігінше толықтырылды.
«Таным» білім беру саласы бойынша бағдарламалық талаптарға сәйкес балалардың білім деңгейлері салыстырмалы көрсеткіш бойынша көрсетілген. Педагогтар балаларға санау дағдыларын, геометриялық пішіндер туралы түсініктерді қалыптастыруды, кеңістікті және уақытты бағдарлауды, құрылыс, табиғи және қалдық материалдар мен конструктордың бөліктерінен құрастыруды, тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстары жөнінде білімдерді кеңейтуді, креативтік ойлауды дамытуды меңгертті.
«Шығармашылық» білім беру саласы бойынша балалар сурет салу, мүсіндеу, жапсыру және өнер туындыларын қабылдау мен түсіну дағдыларын, командада жұмыс істей білуді, қоршаған ортаға эстетикалық қатынасты қалыптастыруды, өнер түрлері туралы қарапайым ұғымдарды, тәрбиеленушілердің дербес шығармашылық іс-әрекетін іске асыруды меңгерді.
«Әлеумет» білім беру саласы бойынша балалар әлеуметтік дағдылар мен өз бетінше үйрену дағдыларын игеруді, қоғамда өзін-өзі ұстай білудің адамгершілік нормаларын, сондай-ақ жалпы адамзаттық құндылықтарды меңгеруді, баланың ересектермен және құрбыларымен қарым-қатынас жасай білуін, оларға құрметпен қарауды, дербестігін тәрбиелеуді, өзінің отбасына жақындық сезімін, эмоционалды елгезектікті, жанашырлықты қалыптастыруды, қазақ халқының, сондай-ақ басқа халықтардың тарихын, мәдениетін білу мен құрметтеуді, туған жер туралы туралы түсініктерін кеңейтуді, еңбек түрлері мен түрлі мамандық иелеріне қызығушылықты қалыптастыруды үйренді.
5.Оқу-тәрбиелік жұмыс
Қазіргі замандағы білім беру сапасы педагог-мамандардың кәсіби шеберліктеріне, тәжірибесі мен біліміне байланысты. Сондықтан мектепке дейінгі мекемеде педагогикалық құрылымның сапасы сұрыпталу бойынша жүргізілінеді. Қызметкердің лауазымдық міндеттері мекеме жарғысымен, мектепке дейінгі мекеме тәртібіне сай нормативтік-құқықтық құжаттарға сай, уақытылы, парасатты, жүйелі іске асырылады. Мектепке дейінгі мекеменің оқу жоспары мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттың ережелеріне сай жасалынған. Тәрбиеленушілердің оқу қызметінің ұзақтығы мен жас ерекшелігі ескерілген. Базалық оқу жоспарында әрбір жас кезеңдеріне арналған оқу жүктемесінің шеңбері белгіленген. Оқу қызметінің тиімділігі балалардың жағымды көңіл-күйіне байланысты болады. Оқу-тәрбие жұмыстарының нәтижесі педагогикалық кеңесте және 5 минуттық жиналыстарында қаралып отырылады.
Ой-өрісі жаңащыл, шығармашылық деңгейде қызмет атқара алатын, дүниетанымы жоғары, жан-жақты қалыптасқан қабілетті жеке тұлға тәрбиелеуге, рухани және дене тәрбиесінің жетілуіне педагогтардың тәрбие беруде ықпалы зор.
Тәрбиешілер, мамандар балаларға берілетін білімнің сапалылығына, меңгеруіне жеңіл де тиімді болуына әртүрлі ойындар, көркем де әдемі көрнекіліктерді, ғажайып сәттерді, жаңашыл тәсілдерді енгізіп, білім алу қажеттілігін ынталандырады.
Оқу-тәрбие жұмысында жеке тұлғаны адамгершілікке, ақыл-ойының және сана сезімінің жетілуіне, рухани байлығын және эстетикалық сезімінің дамуына қор жинақталуына жағдай жасалынған. Көрсетілген мақсатқа жетуде келесі қызмет түрлеріне іске асырылады:
- балаларды тереңдетілген тұлғалық-бағдарлы тәрбиелеу және оқыту, мектепке дайындау, баланың физиологиялық және психикалық денсаулығын нығайту, түзету және қалыптаестыру;
- балаларды жан-жақты дамыту, балалардың қызығушылығы мен ата-аналар арқылы балалармен жұмыс істеудің жаңа түрлері мен әдістерін құру және енгізу;
- 5-6 жастағы балаларды бастауыш білім берудің алғашқы сатысына дайындау;
- қызметкерлердің балабақша үшін үлес қосқан еңбектерін марапаттау;
- қызметкерлердің шығармашылық дамуына жағдай жасау;
- қоғамымыздың әрбір мүшесінің құқығын қорғау.
Бүгінгі таңда, еліміздің білім жүйесінде оқыту үдерісін тың идеяларға негізделген жаңа мазмұнымен қамтамасыз ету міндеті тұр. Адам тәрбиелеу – ең қиын да жауапты жұмыс. Сол қиындықты терең сезінетін, үлкен жүректі, ізгі ниетті адам ғана тәрбиеші бола алады. Ол үшін әрбір педагогтің бойында терең білім, өз ісіне деген төзімділік, мейірімділік, адамгершілік қасиеттері болу керек.
Балабақшамыздың жеткен жетістіктеріне тоқталар болсақ
2022 жылы - «Тәуелсіздік түғырым» атты республикалық өлең оқу байқауына қатысып, балабақша тәрбиеленушілері дипломдармен марапатталды.
2020 жылы - балабақша педагогтары Абай Құнанбайұлының 175 жылдық мерейтойына арналған «Абай – дана, , Абай – дара қазақта» республикалық «MediaBilim» журналы мен «Өрлеу» республикалық порталы ұйымдастырған шығармашылық байқауына балаларын қатыстырып дипломдармен марапатталды.
Мектепке дейінгі ұйымда патриоттық тәрбиеге ерекше көңіл бөлінеді. Жылдық жоспарға байланысты мемлекеттік рәміздер күніне, тіл мерекесіне, қала күніне, «Елбасы жолы» тақырыптық оқу қызметтері, «Алтын күз», Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күніне, «Кел жаңа жыл!», «Ана – өмір шырағы!», «Ұлыстың ұлы күні», «Мәңгі есімізде» ертеңгіліктері , дене шынықтыру ойын-сауықтары және денсаулық күндері өткізіліп тұрады. Осы іс-шараларға байланысты көрмелер, байқаулар өткізіледі. Осы жұмыстардың барлығына балалар, педагогтар, ата-аналар белсенді қатысады. Жыл бойы ата-аналар мектепке дейінгі ұйымдарда болып жатқан мерекелерге, ойын-сауықтарға, жарыстарға өз ықыластарымен қол ұшын созады.
Балаларды мектепке дайындау сапасы
Білім беру және ғылым саласына елеулі өзгерістер енгізіп жатқан қазіргі кезеңде мектепке дейінгі ұйымдар мен бастауыш білім беру ісін жаңа сапалық деңгейге көтеру міндеті бүгінгі күннің көкейкесті мәселесі. Осы өзгерістер білім саласының алғашқы сатысы болып саналатын мектепке дейінгі ұйымдарда болашақ ұрпақтың дүниетанымын дамытуға , жеке тұлға ретінде қалыптастыруға, сәбилік шақтан бастап толық жағдай жасауды, тәрбиелеумен білім беруге аса жауапты қарауды басты міндет етіп қойып отыр. Мектепке дейінгі мекеме мен бастауыш сынып арасындағы сабақтастықтың негіздемесі: балалардың білуге деген құмарлығын дамыту; балалардың өздігінен шығармашылық жұмыс тапсырмаларын шеше білу қабілетін дамыту: балалардың интеллектуалдық және тұлғалық дамуына бағытталған шығармашылық қиялын дамыту; тілдік қарым-қатынасын дамыту (құрбы-құрдастармен, ересектермен тіл табысып, сөйлесе білу).
Балалардың санасында салауатты өмір салты жайлы түсінікті
қалыптастыра отырып,балабақша қызметкерлерімен ата-аналары
арасында тығыз байланыс орнатылған.
Балалардың тамақтануына үлкен көңіл бөлінеді.Күнделікті тамаққа көкөністер,сүтті,балық тағамдары,тәтті тоқаштар,ірімшік ,сапалы балғын жемістер,шырындар мен сусындар беріледі.
Балабақшада балалар денсаулығын жақсарту шаралары
Балабақшада балалар денсаулығын жақсарту үшін төмендегі әр түрлі кешенді іс-шаралар жүргізіледі:
Йодтық тапшылықтың алдын-алу шаралары үнемі және жүйелі түрде жүргізіліп келеді;
Тұмаудың алдын-алу шаралары:оксолиндік жақпа майы,лимон сусыны,пияз,сарымсақ алқасы.
Балалар денсаулығын жақсарту бойынша медициналық алдын-алу кеңесінің жүйелі жұмысы бала денсаулығының күшеюіне ықпал жасайды,әсіресе жиі ауыратын балалар тобымен жүргізілген жұмыс нәтижесін айта кету керек.
Науқастану және қатысу қорытындысы
Оқу жылы | |||
2019 | 2020 | 2021 | |
саны | саны | саны | |
Орындалған күндер | 1074 | 6062 | 7680 |
Науқастық күндер | 876 | 345 | 480 |
Суық тиіп ауырған балалар | 876 | 345 | 480 |
Жалпы науқас көрсеткіші | 876 | 345 | 480 |
Аурудың пайыздық көрсеткіші | 8,1% | 5,6% | 6,2% |
Суық тиген аурулар көрсеткіші
Қатысу көрсеткіші
6. Оқу-материалдық активтер
Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мәселесі ұлттық даму стратегиясымен үздіксіз байланысты екендігі және мемлекеттік саясаттың ажырамас бөлігі болып табылатындығын ескере отырып, балабақшаның материалдық-техникалық қоры жаңа заманауи талаптарға сай. Топ бөлмелері балалардың жас ерекшелігіне сай ескеріліп, жабдықталған, дамытушы орталарға бөлінген, жаңа дизайнмен безендірілген. Балабақша мұздатқыштарымен, технологиялық құрал-жабдықтармен, жиһаздармен және төсек әбзелдері, орамалдармен түгелдей жабдықталған. Музыка оқу қызметін сапалы жүргізуге музыка бөлмесі толығымен жабдықталған. Баланың даму жағдайларына қойылатын жалпы талаптарға сай келеді. Барлық алаңдарда көлеңке түсіретін бастырма, ойын жабдықтары және құммен ойнайтын орындар орналастырылған. Сонымен қатар балабақша ауласы көгалдандырылған, яғни гүлдер мен гүлзарлар, ағаштар көп отырғызылған. Дене шынықтыру алаңы секіруге, жүгіруге, еңбектеуге және тепе-теңдік сақтауға арналған жаңа құралдармен жабдықталып, толықтырылды.
Ас бөлмелері арнайы технологиялық құралдармен жабдықталған. Бөлме ішінде ауа алмасу құрылғысы жұмыс істейді. Арнайы жеке ет, көкөніс, тағам саласына қарай тоңазытқыштар, қамыр, бакалея бөлімдері арнаулы белгімен белгіленген. Тағам дайындайтын электр плиталары жүйелі түрде жұмыс істейді. Шикі тағам өнімдерін қабылдағанда оларды өлшейтін арнайы электронды таразы бар. Мұнда барлығы бірінші өлшеніп, одан ары қарай қоймаға өтеді. Шкафтар мен тоңазытқыштар жеткілікті, қоймада стеллаждар қойылған. Барлық азық-түліктерге сәйкестік куәлігі бар. Балалар 5 рет тамақтанады. Екінші тамаққа дәрумендер қосылады.
7. Тәрбиеленушілердің білімін бағалау
Үлгілік бағдарламаның мазмұнын меңгеру бойынша 2019-2021 оқу жылының мониторинг көрсеткіш нәтижелері:
Үлгілік бағдарламаның мазмұнын меңгеру бойынша 2019-2021 жыл аралығындағы мектепалды даярлық топ балаларының
мониторинг деңгейінің көрсеткіші
8. Ғылыми зерттеу жұмысы
Педагогикалық еңбек - нағыз шығармашылық еңбек, ғылыми зерттеуге жатады. Педагогикалық ұжымның қызметіндегі бұл бағыт көп салалы және педагогты шығармашылық еңбекке деген құштарлығын арттыру, ғылымға ынталандыру, ұжымда мәртебелік жағдайын арттыру үшін маңызды болып табылады. Педагогтар ғаламтордағы әр түрлі ақпараттарды, өз әріптестерінің тәжірибелерін оқып өз білімдерін көтереді. Педагогтардың алдыңғы қатарлы озық тәжірибелерін жинақтау, зерттеу барысында тәрбиешілердің іс-тәжірибелері басылымдарға жарияланды.
2020 жылы «Болашаққа бағыт» республикалық ғылыми-әдістемелік педагогикалық журналға балабақша педагогтарының еңбектері жарияланды.
а) Ұжым қызметі деңгейінде педагогтардың алдыңғы қатарлы
тәжірибесін енгізу, зерттеу
Мектеп жасына дейінгі баланың жан-жақты дамуына әсер ететін балабақша қабырғасында қолданылған педагогтардың көп жылдық жан-жақты тәжірибесі біздің жетістігіміз болып табылады, сондықтан да ол зерттеліп, әріптестердің жұмыстарына енгізілуге ұсынылып отырылады. Педагогикалық ұжым ашық оқу қызметтерін, педагогикалық кеңес, семинарларға қатысып, жаңа заманға сай қарқынды дамып , тәжірибе алмастырылуда.
МДҰ-да ғылыми-тәжірибе әдістемесі-педагогтардың бірлесе әдістемелік сұрақтары және кәсіби мәселелерді бірлесе талқылауы, іс-тәжірибелерді өзара бөлісуі, жас педагогтарды үйрету болып табылады. Әрбір ғылыми қызмет тәжірибеден басталады. Сондықтан, жұмысты жоспарлап, өткізу үшін әр педагогтың белгіленген білімі болуы керек және талдау, зерттеу, дағдыларын білуі керек.
ә) Мектепке дейінгі білім беру жүйесінің дамуына арналған жаңа,
инновациялы бағдар саласындағы алдыңғы қатарлы
педагогикалық тәжірибені жетілдіру
Қазіргі таңда ғасырлар қойнауында жатқан ұлттық тәрбиені, адамгершіліктің асыл қасиеттерін қалыптастыру маңызды міндеттердің біріне айналып отыр. Осы ретте ұлттық мәдениет пен әдебиеттің, тілдің, халықтық педагогиканың тағдыры мен болашағы балабақшадағы тәлім-тәрбиеге байланысты екені анық. Барлық уақытта баланы қоғамда әдемі, инабатты әдептілікке тәрбиелеуге үлкен көңіл бөлген. Бағдарламада балалармен, ата-аналармен, педагогтармен жұмыс бағыты, түрлері мен әдістері көрсетілген.
Педагогтардың қызмет сапасы тиімділігінің көрсеткіші кәсіби мәдениет болып табылады. Біздің ұжым қызметінің басты бағыты-жалпы және кәсіби мәдениетін дамыту. Балабақша педагогтарының кәсіби дамуы адамның өз кәсібінің шебері, нағыз кәсіби шебері болып қалыптасу мақсатында жүретін ұзақ үрдіс.
Біздің ұжымда бұл жұмыс әр педагогқа оның шығармашылық еңбекке ынтасы, табиғи қабілеті, ой-пікірі, еңбек тәжірибесі есепке алына отырып, дифференциялды бағдар деңгей ретінде ұйымдастырылған түрлі бағдарламалар қолданылады:
-сенімді жұмыс атқаратын педагогтар;
-ерекше бақылау мен көңіл аударуды талап ететін педагогтар;
-тәжірибесі мол әріптестерінің көмегіне иек артатын жа педагогтар.
Педагогикалық кеңестер, әдістемелік кеңестер, психологиялық тренингтер, семинар және басқа да жұмыс түрлері өткізіліп, балабақшадағы педагогтармен жүйелі жұмыс жүргізіледі. Дәстүрлі әдіс-тәсілдермен бірге, белсенді тәсілдер, іскерлік ойындар, пікір-сайыс, дөңгелек үстел, ойға шабул, шеберліктерін көрсету сияқты әр түрлі әдіс-тәсілдер қолданады. Осындай жұмыстың түрлері педагогтардың шеберлігін арттыруда, өзін-өзі бағалауға, әдеби кітаптарды өз жұмысына пайдалана білуіне, ізденімпаздықтарын арттыруға жетелейді. Педагогтардың шығармашылық мүмкіншіліктеріне кәсіби өсу деңгейін, әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық мәдениетін, шығармашылығын анықтау үшін мониторинг көрсеткіштері жүргізіледі.
9.Мектепалды жастағы балалардың ата-аналарына арналған сауалнама (5 жастан бастап)
Құрметті ата-аналар! Комиссия білім беру ұйымына бағалау жүргізеді. Біз Сіздің балаңыздың мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес жас топтары бойынша меңгерілуі тиіс білім, білік, дағды көлемін табысты игеруіне мүдделіміз. Сіздің жауабыңыз бізге тәрбиеленушілердің жетістіктеріне объективті мониторинг жүргізуге және мектепке дейінгі ұйымдар ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасын жақсартуға көмектеседі.
Сондықтан Сізден сауалнаманы жеке толтыруыңызды сұраймыз. Ынтымақтастық үшін рахмет!
Сауалнаманың мақсаты: балабақшаның атқарған жұмыстарының оңтайлы және жағымсыз жақтарын анықтау. Қатысқан ата-аналар саны-28. Бала контингенті-25
№ | Сұрақтар | Қорытынды |
1 | Балаңыздың балабақшадағы көңіл-күйі қанағаттандырады ма? | «Иә» - 100 % |
2 | Балабақшадағы оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың сапасына қанағаттанасыз ба? | «Иә» - 100 % |
3 | Балабақшада білікті педагогтар мен мамандар жұмыс істейді деп санайсыз ба? | «Иә» - 100 % |
4 | Баланың дамуы үшін балабақшада қолайлы және қауіпсіз жағдай жасалынған ба? | «Иә» - 100 % |
5 | Балаңыздың балабақшадағы күн тәртібінен хабардарсыз ба? | «Иә» - 100 % |
6 | Баланың балабақшадағы және қызметкерлермен қарым-қатынасына қанағаттанасыз ба? | «Иә» - 100 % |
7 | Сіздің балаңызды дамыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша нақты кеңес немесе ұсынымдар алу мүмкіндігіңіз бар ма? | «Иә» - 100 % |
8 | Сіздің балаңыздың мектепке дайындығына көңіліңіз тола ма? | «Иә» - 100 % |
9 | Балабақшада балалардың денсаулығын нығайту үшін әртүрлі жұмыстар жүргізеді деп санайсыз ба? | «Иә» - 92 % «Жауап беруге қиналамын» - 8% |
10 | Балаңыз мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сай білім алып жатқанына келісесіз бе? | «Иә» - 100 % |
Қорытынды: Ата-аналармен өткізілген сауалнамалар қорытындысында өте жақсы деңгейде екенін көрсетті.
10.Мектепке дейінгі ұйым педагогтарына арналған сауалнама
Құрметті әріптестер «Педагогтардың құзыреттілігін бағалау» сауалнамасының сұрақтарына жауап беруіңізді сұраймыз
№ | Сұрақтар | |
Кәсіби құзыреттілік | ||
1. | Өмірлік тәжірибені, қолда бар біліктілікті, жалпыға бірдей танылған құндылықтарды қолдана отырып, педагогикалық қызметтің нақты жағдайларында туындайтын кәсіби-педагогикалық қиындықтар мен міндеттерді тиімді шешу | |
2. | Заманауи білім беру технологияларын, педагогикалық диагностика технологияларын (сауалнамалар, жеке және топтық сұхбаттар), психологиялық-педагогикалық түзету, күйзелістерді басу және т. б., әдістемелік тәсілдерді, педагогикалық құралдарды меңгеру және оларды үнемі жетілдіру | |
3. | Тәрбиеленушілермен қазіргі заманғы оқу қызметтерін құру үшін оқыту әдістемелері саласындағы әдістемелік идеяларды, жаңа әдебиеттерді және өзге де ақпарат көздерін пайдалану | |
Коммуникативтік құзыреттілік | ||
1. | Бөгде адаммен тікелей және кері байланысты тиімді құру | |
2. | Әр түрлі жастағы балалармен , ата-аналармен, жұмыстағы әріптестермен байланыс орнату | |
3. | Шешендік өнерге, ауызша және жазбаша сөйлеу сауаттылығына, өз жұмысының нәтижелерін көпшілік алдында ұсынуға, презентацияның тиісті формалары мен әдістерін таңдауға мүмкіндік беру | |
Ақпараттық құзыреттілік | ||
1. | Ақпаратты тиімді іздеу, оны педагогикалық үрдістің ерекшеліктеріне қарай қолдану | |
2. | Қашықтықтан білім беру қызметін жүргізуге дайындық, мектепке дейінгі білім беру платформаларын қолдану | |
3. | Интерактивті және мультимедиялық технологияларды, білім беру үрдісінде пайдалану | |
4. | Жалпы қолданылыстағы бағдарламалар: Microsoft Word,Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Photoshop және басқаларын қолдану дағдысы | |
Қорытынды: Сауалнамаға 21 педагог қатысты, жоғары - 52%, жақсы - 24% , орташа - 24% көрсеткіштер көрсетті. Педагогтардың құзыреттілік деңгейін жақсы деп бағалауға болады. Сауалнама қорытындысы бойынша 45-50 балл аралығында – педагогтардың педагогикалық қабілеті – жоғары деңгейде деп есептелінеді – 52% 40-44 балл аралығында– педагогтардың педагогикалық қабілеті – жақсы деңгейде деп есептелінеді– 24% 30-39 балл аралығында– педагогтардың педагогикалық қабілеті – орташа деңгейде деп есептелінеді– 24% | ||
11.Алматы қаласы Әуезов ауданындағы
Жеке шектеулік серіктестік «Байтемировы»балабқшасы өзіндік бағалау
нәтижелерін қорытындылау.
Балабақша бойынша білім мен тәрбие беру жүйесінің оның сапасын арттыруға бағытталған динамикалық өзгерістерді бақылауға болады. Бұл педагогтардың интеллектуалдық жағынан даму және баланың батыл, өз ойын толық жеткізе алатын, жайдары, кішіпейіл, ақылды, парасатты, білімді болып өсуінің негізгі көрсеткіштерінен, бағытталған мүмкіндіктер барысында тұрады:
-педагогтың білім, іскерлік, дағдыларының негізгі деңгейін игеруде балаларға қоятын талабын жасына қарай және жеке мүмкіндіктерін ескеріп, көлемін ұлғайтып ұйымдастыруға жағдай жасау;
-толық кеңістікті құрып, баланың жеке дамуына кешенді сүйемелдеуді қамтамасыз ету, баланың сөйлеуін, сауат ашу негіздерін меңгерту, денсаулығын нығайту, толыққанды дене бітімін дамыту, салауатты өмір салты құндылықтарын қалыптастыру;
-өз мүмкіндіктеріміздің күшіне сәйкес таңдаған жолдан, қойылған мақсаттан тайынбауға тырысамыз. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен дамытудың стратегияларын жасауға барлық күш жігерімізді біріктіру қажеттілігін арттырудамыз. Осылайша, балабақша қызметінің мақсатына қол жеткізу барысында ұжымдық жұмыстардың іске асыруға, қойылған мақсаттарға жетуге үлкен септігін тигізеді деп білеміз. Балабақша мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытуда мемлекеттік жалпы міндетті стандартының талаптарына сай екендігін көрсетті.
Шешімі:
Аттестаттау комиссиясы жұмыстардың нәтижесі мен қорытындысын талқылай келе ұсыныстар берілді:
-Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті мемлекеттік стандартына 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 ҚР ҮҚ өзгерістер енгізу туралы ҚР Білім және ғылым министрінің 05.05.2020 № 182 бұйрығы орындау бағыттарын жалғастыру;
-Ұйымдастырылған оқу қызметі жаңа инновациялық технологияларды кеңінен пайдалану;
- Оқу қызметін ұйымдастыруда педагогтар тәрбиелеу-білім беру процесінде мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуда дамыту моделін белсенді пайдалану;
Балабақша мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жалпыға міндетті мемлекеттік стандартының талаптарына сай екендігін көрсетті.
1.Аттестаттау комиссиясының төрайымы:
Жеке шектеулік серіктестік «Байтемировы»балабақшасы
меңгерушісі: Байтемирова К.Д
2.Аттестаттау комиссиясының мүшелері:
Әдіскер: Калдыбаева Ғ.Г
Кәсіподақ ұйымының төрайымы: Сембаева Ж.Қ
Тәрбиеші: Қуандыкова Н.С
«14» желтоқсан 2021ж.
Бағалау парағы ЖШС «Байтемировы»балабқшасы
(білім беру ұйымының атауы)
№ р/с | Бағыттар мен бағалау өлшем шарттарының атауы | Баға |
1.Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар | ||
1.1 | МЖМБС және үлгілік оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын орындауды қамтамасыз ететін «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» мамандығы бойынша білімі бар тәрбиешілердің болуы. | ortasha |
1.2 | Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік-кеңістік дамытушы орта құру | ORTASHA |
1.3 | Зияткерлік конкурстарға қатысу нәтижелері | ORTASHA |
1.4 | Көркемдік, шығармашылық конкурстар мен байқауларға қатысу нәтижелері | |
2. Тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар | ||
2.1 | МЖМБС-да және үлгілік оқу бағдарламасында айқындалатын әрбір ұйымдастырылған оқу қызметі мен білім беру саласы бойынша жас топтары бойынша игерілуге жататын білім, білік, дағды және құзірет көлемін игеру. | ortasha |
Жеке шектеулік серіктестік «Байтемировы»балабақшасы
1.Аттестаттау комиссиясының төрайымы:
меңгерушісі: К.Д.Байтемирова
2.Аттестаттау комиссиясының мүшелері:
Әдіскер: Ғ.Г.Калдыбаева
Кәсіподақ ұйымының төрайымы: Ж.Қ.Сембаева
Тәрбиеші Ж.С.Қуандыкова
Білім беру ұйымдарын бағалау
өлшемшарттарына
1-қосымшa
Алматы қаласы, Әуезов ауданы ЖСШ «Байтемировы»балабқшасы
балалардың біліктері мен дағдыларын дамуын қорытынды бақылау нәтижелері бойынша.
№ Р Е Т І | Дағдыл ар жылы | Мектепке дейінгі жас (3-6жас) | |||||||
Орта жас (3-жастан бастап) | Ересек жас (4-жастан бастап) | Мектепалды жасы (5-жастан бастап) | Барлығы игерген % | ||||||
Топтардың саны/балалар дың саны | Дағдыларды игерген балалар саны | Топтард ың саны балалар дың саны | Дағдыл арды игерген балалар саны | Топтар дың саны/ балалардың саны | Дағдыл арды игерген балалар саны | Барлық топтар саны/ бала лар саны | Барлық дағдыларды игерген балалар саны | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1 | 2019-2020 | 20 | 13 | 20 | 14 | 20 | 17 | 60 | 44 (73,5%) |
2 | 2020-2021 | 20 | 12 | 20 | 14 | 20 | 15 | 60 | 41(68,5%) |
3 | 2021-2022 | 21 | 10 | 19 | 12 | 20 | 16 | 60 | 38(63,5%) |
ЖШС «Байтемировы»балабқшасы меңгерушісі: К.Д.Байтемирова
Балалардың біліктері мен дағдыларын дамуын қорытынды бақылау нәтижелері
Білім беру ұйымдарын бағалау |
Тәрбиеленушілер контингентінің
құрылымы
№ | Тегі,аты,әкесінің аты | Туған күні, айы,жылы | Топтың атауы | Жас кезеңдері | |
1 | Абаев Арлан | 31.03.2018 | Балауса | 3-4 | |
2 | Абдрасилова Ахмад | 15.09.2018 | Балауса | 3-4 | |
3 | Айдынқызы Раяна | 17.08.2018 | Балауса | 3-4 | |
4 | Ақжолқызы Аделя | 19.10.2018 | Балауса | 3-4 | |
5 | Айтқұлов Аммар | 04.08.2018 | Балауса | 3-4 | |
6 | Бауыржанқызы Раяна | 13.04.2018 | Балауса | 3-4 | |
7 | Досбаев Алтынбек | 29.05.2018 | Балауса | 3-4 | |
8 | Жуманғали Раяна | 16.09.2018 | Балауса | 3-4 | |
9 | Джузеева Амелия | 19.01.2019 | Балауса | 3-4 | |
10 | Садуллаев Амир | 24.08.2018 | Балауса | 3-4 | |
11 | Серік Аль-Мағди | 22.12.2017 | Балауса | 3-4 | |
12 | Супиев Ильхам | 06.05.2017 | Балауса | 3-4 | |
13 | Танат Ясмина | 19.02.2018 | Балауса | 3-4 | |
14 | Темірбек Айсұлтан | 04.12.2017 | Балауса | 3-4 | |
15 | Хайбулла Дастан | 06.09.2017 | Балауса | 3-4 | |
16 | Хайбулла Мухамеджан | 15.01.2018 | Балауса | 3-4 | |
17 | Курмангалиева Элина | 26.01.2018 | Балауса | 3-4 | |
18 | Серікқали Аль Алим | 02.12.2018 | Балауса | 3-4 | |
19 | Жасуланқызы Жасмин | 05.01.2019 | Балауса | 3-4 | |
20 | Ғарипулла Жалғас | 27.01.2019 | Балауса | 3-4 | |
21 | Ермурат Жангир | 17.05.2018 | Балауса | 3-4 | |
22 | Алжанбаев Арлан | 28.04.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
23 | Айдынқызы Айша | 25.11.2016 | Жұлдызша | 4-5 | |
24 | Баймағанбетова Арлан | 18.11.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
25 | Болатжан Амир | 14.04.2016 | Жұлдызша | 4-5 | |
26 | Джузеева Камалия | 15.08.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
27 | Думанұлы Мейіржан | 11.04.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
28 | Әділетұлы Асланбек | 26.12.2016 | Жұлдызша | 4-5 | |
29 | Имарова Амира | 15.05.2016 | Жұлдызша | 4-5 | |
30 | Ерболат Әлмансұр | 08.06.2016 | Жұлдызша | 4-5 | |
31 | Жақсылық Интаз | 20.09.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
32 | Жумашева Даная | 27.04.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
33 | Құдайберген Зере | 23.06.2018 | Жұлдызша | 4-5 | |
34 | Мұхитқызы Аяла | 01.04.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
35 | Нұралы Арман | 27.08.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
36 | Никоненко Егор | 06.03.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
37 | Сребный Владислав | 21.06.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
38 | Садуллаев Бекнур | 30.04.2016 | Жұлдызша | 4-5 | |
39 | Туляшев Жансұлтан | 30.04.2016 | Жұлдызша | 4-5 | |
40 | Турлыбаева Муслима | 06.12.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
41 | Озбек Азат | 22.06.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
42 | Қорғанбай Дәрия | 28.07.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
43 | Шорабай Алайя | 13.05.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
44 | Джохангирұлы Джангир | 24.05.2017 | Жұлдызша | 4-5 | |
45 | Абдрасилова Аиша | 09.05.2015 | Айналайын | 5-6 | |
46 | Абулгазин Альтайр | 09.12.2016 | Айналайын | 5-6 | |
47 | Арман Дастан | 03.01.2017 | Айналайын | 5-6 | |
48 | Амангельді Азамат | 09.10.2015 | Айналайын | 5-6 | |
49 | Бектөре Тоғжан | 01.06.2016 | Айналайын | 5-6 | |
50 | Бақтабек Әлинұр | 31.08.2016 | Айналайын | 5-6 | |
51 | Бүркітбай Аида | 16.10.2016 | Айналайын | 5-6 | |
52 | Жукейхан Мустафа | 23.04.2015 | Айналайын | 5-6 | |
53 | Кесікбай Зере | 11.06.2015 | Айналайын | 5-6 | |
54 | Қорғанбай Ясмина | 27.11.2015 | Айналайын | 5-6 | |
55 | Кочиева Дарина | 08.07.2015 | Айналайын | 5-6 | |
56 | Әрінбай Әлихан | 21.10.2016 | Айналайын | 5-6 | |
57 | Сиятаева Алуанна | 03.06.2015 | Айналайын | 5-6 | |
58 | Әстай Бексұлтан | 26.07.2016 | Айналайын | 5-6 | |
59 | Ермұрат Алиша | 04.04.2016 | Айналайын | 5-6 | |
60 | Эльдарұлы Эльхан | 25.09.2015 | Айналайын | 5-6 | |
61 | Асанова Арсен | 25.02.2016 | Айналайын | 5-6 | |
62 | Асанов Ален | 11.08.2015 | Балдырған | 5-6 | |
63 | Байтемір Балауса | 02.05.2015 | Балдырған | 5-6 | |
64 | Бақберген Әлихан | 06.08.2015 | Балдырған | 5-6 | |
65 | Ербокен Нұрғиса | 20.07.2016 | Балдырған | 5-6 | |
66 | Курбанова Камилла | 21.11.2016 | Балдырған | 5-6 | |
67 | Маликов Тамерлан | 19.02.2016 | Балдырған | 5-6 | |
68 | Муратбек Айсултан | 04.07.2016 | Балдырған | 5-6 | |
69 | Овчарова Радислава | 28.12.2015 | Балдырған | 5-6 | |
70 | Пазилхаков Нұрали | 25.11.2015 | Балдырған | 5-6 | |
71 | Хайбулла Айару | 14.11.2015 | Балдырған | 5-6 | |
72 | Хайбулла Нұрсултан | 03.11.2015 | Балдырған | 5-6 | |
73 | Рысдықбай Әдемі | 11.11.2015 | Балдырған | 5-6 | |
74 | Хайбулла Айзере | 24.01.2016 | Балдырған | 5-6 | |
75 | Мұрат Махаббат | 09.08.2016 | Балдырған | 5-6 | |
Білім беру ұйымдарын бағалау |
Педагог және оқытушы кадрлармен жасақталуы туралы мәліметтер
Алматы қаласы Білім басқармасының ЖШС «Байтемировы»балабақшасы
(білім беру ұйымының атауы) жағдай бойынша)
№ | Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) | Туған жылы мен жері | Жоғары және/немесе техникалық және кәсіптік, және/немесе орта білімнен кейінгі білімі, қайта даярлаудан өткен туралы мәлімет, мамандығы, диплом бойынша біліктілігі, бітірген жылы, бейіні бойынша соңғы 3 жылда кемінде 72 сағат көлемінде ұйымдарда және/немесе өндірісте тағылымдамадан өтуі (өнірістің, ұйымның атауы, оқу мерзімі) | Негізгі жұмыс орны (ұйым ның мекен жайы) | Оқытылатын пәндер бейіні бойынша практикалық жұмыс туралы мәлімет, жұмыс өтілі | Сотталмағандығы (сотталғандығы) туралы мәлімет* | Санаты, берілген күні, санат берілгені туралы бұйрықтың нөмірі* педагог - сарапшылар, педагог-зерттеушілер, педагог -шеберлер туралы мәлімет. Конкурстар мен жарыстардың жеңімпаздарын дайындаған педагогтер туралы мәліметтер | Медициналық тексеруден өткені туралы мәлімет (санитарлық кітаптың болуы) * | Магистр дәрежесі туралы мәлімет (мамандығы, берілген жылы) * |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1 | Байтемироа Камила Дастановна | Алматы қаласы | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты 1992 жыл «Педагогика және психология» ҚР балаларды оқыту тәрбиелеуде инновацилық технологияны белсенді ендіруге қатысқаны үшін берілді. International Step by step 2017 жыл. | ЖШС «Байтемировы»бала бақшасы Алтын бесік Ықшам ауданы №189 үй | жыл | соттылығы туралы мәліметтер жоқ | Жоғары санатты | + | - |
2 | Калдыбаева Ғалия Галымжановна | Алматы қаласы | Жоғары Алматы мемлекеттік университеті 2000жыл «Педагогика және психология» «Өрлеу»БАҰО Алматы қаласы бойынша ПК БАЙ. | ЖШС «Байтемировы»бала бақшасы Алтын бесік Ықшам ауданы №189 үй | 7,5 жыл | соттылығы туралы мәліметтер жоқ | Жоғары санатты | + | - |
3 | Сембаева Жанар Балтабекқызы | 18.10.1993 Түркістан облысы, Бәйдібек ауданы | Жоғары Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті «Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиеле» | ЖШС «Байтемировы»бала бақшасы Алтын бесік Ықшам ауданы №189 үй | 7,5 жыл | соттылығы туралы мәліметтер жоқ | - | + | - |
4 | Тұрсынқожа Диана Еркінқызы | 20.03.1997 Алматы облысы | Жоғары Абай атындағы қазақ ұлттық университеті «Мектепке дейінгі тәрбиемен оқыту» | ЖШС «Байтемировы»бала бақшасы Алтын бесік Ықшам ауданы №189 үй | 4,2 жыл | соттылығы туралы мәліметтер жоқ | - | + | - |
5 | Аканова Сәуле Муратовна | 09.02.1986 Алматы қаласы | ҚМКК.М.О Әуезов атындағы Семей педагогикалық колледжіне түсіп 2007 жылы осы колледждің «Шетел тілі қосымша,шағын комплек тілі мектепте оқыту» Ағылшын тілі мұғалім,бастауыш сынып мұғалімі. | ЖШС «Байтемировы»бала бақшасы Алтын бесік Ықшам ауданы №189 үй | 1 жыл | соттылығы туралы мәліметтер жоқ | - | + | - |
6 | Қуандыкова Нүргул Султанмахмут қызы | Алматы облысы | М.Ауезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті | ЖШС «Байтемировы»бала бақшасы Алтын бесік Ықшам ауданы №189 үй | 1,3 жыл | соттылығы туралы мәліметтер жоқ | - | - | |
- |
ЖСШ «Байтемировы»балабақшасы меңгерушісі: К.Д.Байтемирова